Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 31 maj 2012

Härligt!

Jag ligger just nu i soffan och bara päser.. Så gött!
Barnen är på dagis, deras sista dag idag sen har de sommarlov precis som mamma :-) Jag vet att det låter konstigt, att de är på dagis och jag gör ingenting. Men jag skickade in mitt sista med skolan igår och dagis skulle på utflykt idag. Alla barnen skulle med så därför är jag hemma ensammen.. Men jag klagar inte.. Skönt att vara lite själv och barnen har det kanon!

Ikväll ska jag fira sommarlovet med mina fina klassmates :-) Vi ska ut och äta och dricka gott.. Mamma och pappa kommer och lägger barnen eftersom Macke jobbar.

Nej nu ska jag nog päsa vidare :-D

Pöss på er!!!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar