Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 17 maj 2012

Ja herregud!

Jag vet att jag tjatar. Men herregud vad vi har det bra. Helt underbart! Vi har allt man kan begära. Perfekt boende, mitt i smeten, shopping, perfekt väder och bästa sällskapet ❤

Vi vaknade utvilade, gjorde oss iordning och begav oss ut på stan. Dagen började lite mulet men slutade med härlig sol. Den gjorde sitt bästa och tittade fram lagom till det var dags att inta uteserveringen.. Såå skönt!

Detta kan jag leva på länge!
Stockholm är verkligen så fint! Hit åker jag gärna igen! Tror allt att detta får bli tradition Jillsan ❤

Nu lite dusch och sen är det dags gör att möta upp Jills bror med flickvän för att fortsätta kvällen..
Sa jag att vi har det bra?!
Visst längtar jag efter min fina familj, men de finns hemma och väntar på mig ❤

Pöss på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar