Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

lördag 12 maj 2012

Lördag

Har haft besök på förmiddagen av Frida, Daniel och lilla Love.
När vi sedan sen kört Macke till samlingen för match, styrde jag och barnen kosan till Torpet. Jag har lyckats länge nu (tycker jag hihi) med att inte shoppa. Jag sparar mig ju till min och Jillsans roliga..

Men idag sprack det ;-)

Handlade en kofta till mig (som jag alltid har velat ha) ett linne (som jag alltid velat ha) och en collagejacka till Ida (som hon alltid velat ha) HAHA!

Vem försöker jag lura ;-)

Nu är vi i alla fall på kalas hos min bästaste, finaste pappa. När vi sedan har kommit hem ska jag bara lite snabbt svira om. Denna tant ska nämligen ut på skojigheter :-D

Jag återkommer!
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar