Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 28 juni 2012

Älskar solen!!

Lite strand på fm, dock frös vi och satte oss dessutom mindre bra. Tydligen tyckte kommungubbarna att det var okej att dra igång en stor j%#^€@a cementblandare bakom oss. Vi skulle dock ändå inte vara där så länge eftersom simskolan kallade, men ÄNDÅ! Dåligt kan jag tycka.. Haha

Vi följde med Madde och Stefan på kvällskvisten för att lägga i deras båt. Åh vad jag Älskar båtlivet!! Och i detta väder!

Jag passade även på att sno med mig fina fina Kicki ner till Nattsudd nu på kvällen ❤ jag handlade ett mycket najsit linne och några kallisippisar till Lilleman.

Vi passade även på att äta gott på Butlers :-) Mycket mysigt!!

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar