Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 27 juni 2012

Hämtad!

Ja nu är den i min ägo - på riktigt! Det har tagit ett tag, men nu är den inhandlad, (ja det tog ju inte såå lång tid men, haha) tvättad och sydd (inte insydd, utan utsydd haha)

Men nu är den som sagt klar och jag tror det kommer bli bra detta. Jag kände mig fin i den och nu när jag kollade på de kort som Jillsan skickade på mig när jag provade den så såg det allt ganska fint ut. Detta ska nog bli bra detta. Jag skulle så himla gärna vilja lägga upp bilderna här, men jag ska försöka hålla mig :-D

Jag lägger Lilleman nu. Vi har varit på Kapelle och fått middag (vi är så bortskämda, men jag klagar inte :-D)
Ida och Marcus åkte på match och jag och lillfis åkte hem. När han somnat ska jag:
* betala räkningarna
* måla naglarna. Ska nog tom våga mig på att byta färg. Har nu bott i mina röda naglar..
* äta chips och dipp.

Ha en härlig kväll!

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar