Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 26 juni 2012

Ja fågelmatning och lekplatsen blev det. Även lunch i form av baguetter, gött!

Jag och Lilleman hade ärenden på Torp också. Byte av rullgardiner och handling av mat. Så ni som trodde att ni såg mig inne på Gina, HM och alla andra tråkiga butiker - Det var INTE jag!! ;-)

Så den väskan som fick följa med hem, den låg i bilen när vi åkte hemåt. Hur den hamnat där?? Undrar jag också! Hihi

Inhandlade inte heller saker på Panduro. Material till ritning av bordsplaceringen.. Nej nej..

Nu är det redan eftermiddag. Vart tig denna dagen vägen?? Vi hämtade Milla på dagis då Jillsan slutade sent. Kul att kunna vara till hjälp. Dock är det mer oss de hjälper eftersom Ida ÄLSKAR att leka med sin bästa kompis Milla ❤

Ikväll blire mys hos Fia. Planen är sminkning och ätning av MackeDonkan :-D Ska bli jättekul!! Sminkningen alltså.

Vi hörs!
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar