Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 24 juni 2012

Söndag

Idag var vi på Torp en sväng. Vi skulle köpa mörkläggningsgardiner till barnens rum. Det är ju så attans ljust nu. Både på morgonen och kvällen. Kanske är därför de får för sig att vakna så satans tidigt?! )Haha, vem försöker jag lura??) Men det är ju i alla fall värt ett försök. Kom i alla fall hem med för korta. Ja, vi hade mätt fönstrena innan. Men med en trasig tumstock, en avbruten sådan. Tips: mät med en HEL! Skit! Jaja, de får snällt bytas. Ork!

Macke köpt sig ett par jeans, jag fick mig slingor och ett nagellack. Shit, vad jag behöver slingra mig förresten! Jag är mörk nu! Tänkte att jag skulle "klara mig" fram till bröllopet men det ser mörkt ut (haha, där fick jag till det :-D)

Hade tänkt slänga i det ikväll men eftersom jag råkade somna hos Ida bär jag la henne orkade jag inte. Jag bidde trötter. Körde en annan variant, i med litta blondspray. Det frisörerna INTE vill att man ska använda. Men men. Jag är inte frisör.. Hihi.

Pöss





1 kommentar:

  1. Mysig och kul blogg du har Karin, du får mig att skratta så gott om kvällskvisten när jag läser om era äventyr, kram på er!!! Madde

    SvaraRadera