Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 22 juli 2012

Bitterheten fortsätter...

Jag vill också!! Shit va kul de verkar ha! Inte nog med att det är Macke och hans kompisar, det är även Moa och Jill som är där och hänger.. Tror att det är därför det känns jobbigt. Då är det liksom ingen svensexa längre, då får man ju vara med.. Svensexan är liksom förbjuden mark, och inget man vill vara med på.. Varför ordnade jag inte barnvakt igår? Varför?! Åhh.. Skit.

De är snälla och skickar fina bilder på sig och säger att jag är saknad.. Gulligt! Men tyvärr känns det bara värre :-(

Så nu har jag spytt lite bitterhet, nu ska jag ta tag i sådant som roar mig. Jag ska pyssla och äta Wasabinötter! Så det så!

Over and out



Skitungar!! ;-) ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar