Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 29 juli 2012

Bock bock

Ja då bockar jag av ytterligare en sak från listan. En STOR sak dessutom.. Såå skönt!

Imorgon ska jag ringa till vaktmästaren i kyrkan och kolla om han har lust att komma dit och öppna för oss på tisdag. Vi ska nämligen dit och träffa prästen för lite genrep. Även kantorn skulle försöka komma dit. Åh vad kul!! Då tror jag att det kommer att pirra ordentligt i magen, och verkligen känna att det är nära. För det är det. Nära!! Fattar ni?!. Mindre än två veckor. Helt galet!!

Inte så mycket vi kan göra mer nu innan dagarna precis innan. Det mesta är klart så det som återstår som är det största är dukningen.. Sen ska det betalas hotell, betalas tårta, ringa cateringen och checka av en sista gång, köpa kaffe mm, knyta ihop alla festhäften, träffa prästen, göras naglar, hämtas dukar, öva på valsen, fixa checklista till serveringstjejerna mm mm mm mm .... Haha

TUR att jag tycker det är kul :-)
Och det är inte det att vi har ett mastodontbröllop, exklusivt eller så. Absolut inte. Men ni som har gift er vet ju hur mycket det är att tänka på. Och man vill ju såklart att det blir bra..
Och som sagt, jag tycker att det är Kul :-)

Nej nu jag sova...

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar