Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 30 juli 2012

Fix och trix

Ikväll ville då barnen inte sova.. Tror de somnade strax före 22. Inte så konstigt dock eftersom de hade sovit middag mellan 15-16. De har varit hos Mackes moster och busat idag. Både jag och Macke har jobbat. De har haft så kul. De älskar verkligen att vara där, det är skönt.

När de äntligen somnat satte jag mig och pysslade lite, igen. Det blir nog bra tror jag. Blev inte riktigt färdig, materialet tog slut. Får införskaffa nytt på tors när jag jobbar. Sen kan även den bockas av :-)

Nej nu ska jag nog gå och lägga mig. Kan hända att iPaden åker fram i sängen mohahaha

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar