Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 31 juli 2012

Ikväll har jag strukit alla bröllopskläder. Avslutat det sista jag inte kunde gjort klart igår då materialet tog slut.. Kunde såklart inte hålla mig till torsdag när jag jobbade nästa gång :-) Köpte det sista jag behövde idag så det blev klart. Det bidde fint :-)

Sen har ju även jag och Jillsan varit och fixat det sista på Festhäftena och vigselbladen. Med det vill jag också säga att Arve Muffetangen är bäst! Så snäll som hjälpt mig med detta. Jag har ju försökt att gjort både vigselbladen som vi ska ha i kyrkan, och Festhäftena. Och jag är nöjd med hur de blev! Men han är så snäll för han har hjälpt mig att trycka ut alla på det tryckeriet som han jobbar på, eller äger, eller är chef på.. Jag har inte så stor koll på det. Men han är bäst ändå :-)

Skönt att slippa bråka med skrivaren här hemma.. Skriva ut 90 häften och 120 vigselblad, med utskrift på bägge sidorna.. DET var jag inte så sugen på hahaha

Vad jag däremot är sugen på är att lägga upp bilder på allt jag gjort inför bröllopet. Men det är roligare att ni som kommer på bröllopet får se det där.. Inte för att de är märkvärdiga eller så, men bara för att det är kul att se dem när det är dags helt enkelt ;-)

Det stora som är kvar nu kan jag inte göra förrän dagarna innan. Naglar, duka, hämta det vi ska hyra mm. Så resten av denna vecka blir det till att bara ladda inför nästa. För den blir LOLIG :-)

Pöss

...fina bilder...
jo

1 kommentar:

  1. Du måste lägga upp bilder på allt efter bröllopet så jag får se ;)

    SvaraRadera