Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

fredag 6 juli 2012

Ja herregud som jag hållit på..

Har ju som ni vet pendlat mellan att vara ljus eller mörk. Mestadels av mitt liv dock ljus, men behöll det mörka sist väldigt länge ser jag nu när jag sitter och kollar på lite kort.. Även lite extantions har jag hunnit med. Det var kul, i en månad, sen spg det nog mest trassligt ut :-/ Har även hunnit med då att vara någon typ av rysk kopia av Svetlana (eller vad man nu kan tänkas heta i Ryssland.. Fast ja, man kanske inte har den typ av håfärg heller i Ryssland, men jag kände mig i alla fall som nån Svetlana med min snygga gula hår som man får när man går från att vara svarthårig till blondie. Å herregud som hag såg ut där ett tag, de bilderna väljer jag att inte lägga upp haha.. Men jag gjorde vid ett tillfälle ca 8 slingningar på en vecka. ÅTTA! Herregud. Att inte mitt hår föll av... Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar