Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 10 juli 2012

Ja ni kommer INTE att tro mig!! Men när vi gick skogspromenaden till Soliden mötte vi Viktoria, Daniel, estelle, Madeleine och 2 vakter :-D

Men Karin, hon tittade på mobilen!!!!! Så hon missade det... Hahaha. Vad är oddsen?! Att möta de där.. Vi fjantade oss en del innan och sa att vi skulle träffa Madde osv haha.. Jaja, de är ju bara människor, men ändå! Jag e bitter...

Annars är Öland jättefint! Igår sken solen så då bidde det stranden. Sen hade vi en underbar eftermiddag här i huset. Så mysigt hus!
Idag har vädret varit sådär. Ibland soligt, ibland molnigt. Vi åkte in till Borgholm tidigt och gick en riktig långpromenad, ja då vi mötte kungligheterna (inte jag då men :-( eller ja, jag mötte dem tydligen, men SÅG DEM alltså inte)
Åt god lunch på stan och strosade runt..

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar