Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 26 augusti 2012

Förtydligande

Tänkte att jag skulle förtydliga mig lite med det där med shoppingen. Jag sprang på ett par skor till... Och som vanligt kan jag inte bestämma mig. Alltså har jag nu två par skor här hemma. Tanken är att ett par ska stanna och ett par lämnas tillbaka.. Frågan är bara vilka. Jag vill ha båda!

Kanske blir så att båda får bo hos mig.. De är väldigt olika varandra, ett par är höga och Congacfärgade. De andra är låga ock svarta... Så det borde väl vara ok hihi..

Tur med 30 dagars öppet köp!
Karins bästa vän ;-)

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar