Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 30 augusti 2012

Hihi

Kolla locken!
Som sagt så har jag nu insett att jag inte måste platta håret utan att det faktiskt är ganska okej med att avstå..

Hihi, känns lite kul. Och framförallt bra då mitt hår behöver vila. Har nog plattat det varje dag i minst 10 år. Tio!!

Galet när man tänker efter. 365 dagar/år ggr 10 ärlikamed 3650 ggr. Tretusensexhundrafemrio!!

Haha! I alla fall. Var på en frisörsalong idag och köpte en slags kräm (eller vad det nu var) till håret som gör att håret blir lockigt. Eller ger dem stadga och gör så att de kommer fram mer. Ska bli kul att se om den är bra :-)
Jag passade även på att köpa ett bra schampo. En stor pumpflaska på 1.5 liter, 259:- dyrt för ett schampo men den var som sagt på 1.5 liter. Enochenhalv!!
Räcker ett tag med andra ord... ;-)

Nu ska jag spana in avsnittet av Dallas som jag missade igår då vi var ute på räkkryssen..

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar