Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

fredag 24 augusti 2012

Skor

Är ute efter ett par höst/vinterkängor..
Jag hade ett par förra året som jag Älskade! Skulle vilja ha precis likadana, fast i äkta skinn så att de håller bättre. Mina som jag hade, höll ju då bara förra året. Nu ser de väldans slita ut..

Jag hittade dessa. De är inte precis sådana som jag vill ha, men mycket snarlika.. Mycket bra med dragkedja på sidan (tumme upp)
Dessa kostar 549:- men jag har en rabattkupong i den butiken på 20% så det är ju att tänka på.
Hittar jag inga andra så duger dessa bra :-D

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar