Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 23 september 2012

Helgen

Igår var det dans och gympa. Eftersom Macke jobbar, åkte farmor med Ida till dansen. Ida hade en stark önskan om
att stanna kvar hos farmor och farfar.. Så lillfisen sov över och jag och Viggo fick klara oss själva. Mysigt att bara vara jag och han också ibland.

På kvällen kom Tobbe, Therése och Nellie. Alltid lika mysigt! Therése lagade fantastisk mat! "Gilla på henne" hihi

Här kommer lite bilder från dagen. Vi trotsade vädret och gick tipspromenad.
Finns ju inget dåligt väder - bara dåliga kläder! Tipspromenader is da skit. Speciellt om det bjuds på fika och lunch efteråt ;-)

Imorn är det skola, yeah!!

Pöss





2 kommentarer:

  1. Fina ni!
    Du ser ut som Heidi Klum på andra bilden! Sug på den du. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj vilken komplimang ;-) En får tacke! Hihi

      Radera