Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 1 oktober 2012

Fin men icke handlad

Denna var jag sugen på att köpa på Ullared.. Älskar färgen men den fick ändå stanna kvar där..

Köpte mig dock ett par jeans idag :-)
Jag som handlat hela helgen, men "behövde" faktiskt ett par jeans. Jag har kanske 25 st men använder typ 2. De ena sprack för ett tag sen och nu är de väldans trasiga.. Visst för att jag gillar min rompa men inte såpas att jag vill showa med den haha

De jag köpta idag var ett riktigt kap! De kostade bara 299 och jag hade ett häfte som var fullt med samlade stämplar i. Då fick jag 150kr i rabatt :-D
Det gillar vi!!! Så, 150 spänn för ett par jeans är helt ok! Såå sköna dessutom!

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar