Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 18 oktober 2012

Hej och hå

Idag är jag ute på studiebesök eller vad man nu ska kalla det.. Hur det har gått? Jo men bra tack. Har jag fått det "material" jag behöver? Nja.. Vet ju inte vad jag ska observera haha.. Jäkla uppgift! Men det ska väl gå som allt annat antar jag..
Tar tag i det ordentligt nästa vecka tror jag..

Imorn är det skola på förmiddagen. På eftermiddagen händer roliga saker. Längtar!!!

Något annat som jag också längtar lite till är sim-kortet till min nya "Kärlek".. Hoppas det ligger i brevlådan när jag kommer hem :-)

Nu ska jag handla lite mat. Ikväll kommer det fina vänner på middag :-)

Pöss på er!

Mina fina!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar