Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 10 oktober 2012

Tradera och resa - en härlig kompott

"Vann" en auktion på Tradera igår. Lilleman har en overall från förra året, och hade hoppats på att den skulle passa i år också. Haha! Inte riktigt..

Fyndade denna igår och jag känner mig nöjd! 200 kr istället för 700. Mycket roligt man kan ha för de pengarna istället! Resa tex :-)

Resa ja... jag vill boka nu, på riktigt.. inte bara preliminärboka..
Vi väntar på klartecken från Ticket.. Hoppas hoppas..

Var? Det återkommer jag om :-) Men lååångt bort blire, sol och bad på vita stränder...

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar