Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 28 november 2012

Hemmaplugg

Japp idag är det plugg hemma som gäller. Känner att jag faktiskt fått gjort en del. Började dagen med att göra en slags "intervju" med ett barn på en skola här i Uddevalla. Den gick jättebra! Mycket duktig kille jag pratade med :-)

Nu ska jag äta lite mat sen ska jag fortsätta. Barnen ska hämtas om ca en timme så hur mycket mer jag hinner är en annan femma haha.
Har faktiskt inte så mycket träningsvärk idag konstigt nog. Körde Spinning igår och det var INTE igår haha! Nej, nu ska jag äta :-)

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar