Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

fredag 30 november 2012

Ja vilken kväll!

Haft en helt fantastisk kväll med mina fina arbetskamrater.. Som de ordnat och fixat :-)
Nu sitter jag här i soffan efter att ha dansat som aldrig förr, haha.. Har tagit en snabbdusch och sitter nu och äter mina Pommes och är alldeles öm i fötterna :-)

Och bara för att jag kan så har jag satt på den underbara filmen "Sex and the city"... Även om klockan är 03:03 så satte jag på den medan jag åt... bara för att jag kan hihi

Macke jobbar ju och barnen är hos farmor och farfar.. Men ja, FAN vad jag längtar efter dom!!! Det blir inget Gbg imorgon för dem, pga lite sorgliga omständigheter.. Men tur, då jag längtar ihjäl mig!!
Ska kolla lite till på filmen. Sen ska jag gå upp och snosa in mig i deras sängar. För att sedan möta kudden och sova hela, HELA natten :-) :-) :-)

Pöss




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar