Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

fredag 23 november 2012

Japp

Japp luggklippning blev det och det känns ok. Inte mer. Jag visste typ innan att jag inte skulle ångra mig kanske, men ändå känna att jag kanske inte borde gjort det. Jag trivdes ju väldigt bra med min "frisyr" men det känns tråkigt att se likadan ut länge. Och när jag då vill ha långt hår och därför inte klippa mig och inte heller färga det, återstod klippa lugg.

En relativt ofeg handling men ändå lite drastisk. Den växer ju som sagt ut och hårnålen finns alltid kvar :-) Känns ovant när jag ser mig i spegeln hihi

Pöss på er!


3 kommentarer:

  1. Luggen blev jättefin. Men jösses vilken lång telefon du har! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha! Ja det ser ju jätteroligt ut! Har jag inte tänkt på...

      Radera
  2. Du passar ju fasen i allt kvinna! Skitläckert :)

    SvaraRadera