Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 29 november 2012

Påt igen..

Ja men då var det dags att plugga igen då.. Familjen har åkt iväg på roligheter medan jag då får ägna förmiddagen till att försöka skriva lite.. Hade hellre åkt med och badat :-(

Imorgon ska jag bli klar hade jag tänkt. Farfar hämtar barnen på förskolan eftersom Marcus jobbar och jag ska iväg på julbord. Så kul att jag får hänga på trots att jag är tjänstledig :-)
Vi vet inte vart vi ska, spännande! Vi brukar ju inte kunna hitta på så mycket eftersom butiken är öppen till 20. Men imorn kommer snälla medarbetare från Nordby och stänger för oss. Det enda vi vet är att vi ska infinna oss på Torp kö 17. Man kan ju hoppas att det inte är Coop eller Briggen vi ska till :-D

Jag hoppas även på att det blir lite fest av det. Att någon kanske är sugen på att hänga med tant ut och svänga sina lurviga haha! Barnen ska åka med farmor och farfar till Gbg på lördagen. Ida fick i födelsedagspresent av dem, att åka ner till Alfons hus i Gbg och hälsa på honom. Tydligen ett nyöppnat ställe. Efter hade de som plan att åka till jul på Liseberg :-)

Med andra ord: det finns all tid i världen för mig att ligga något bakis på lördagen hihi.. När händer det annars? Ha tid att bara inte göra nått? Jag ska verkligen försöka att inte göra något annat än att ligga i soffan... Kanske hyra mig en film? Köpa lite godis?! Marcus hade DM i Agnebergshallen hela dagen så jag är helt själv.. Oj vad jag ska götta ner mig under täcket då! Eller om jag känner mig själv rätt.. Plocka och städa haha

Nej nu MÅSTE jag plugga!

Pöss på er!


Ett litet smakprov ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar