Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 18 november 2012

Sämst

På att skriva här numer.. Men vad gör det haha. Vill ni ha koll på mig är det bara att slå en signal ;-)

Sitter här och funderar.. Vill hitta på något med mitt hår! Men inte klippa eller färg det hahaha, vad kvar?! Lugg kanske?? Jag har ju världens lägsta panna.. Men blir det Inge bra är det ju bara att sätta upp den med en hårnål.. Har jag ju ändå hela tiden..

Hmm... Lugg, inte lugg, lugg, inte lugg?? Om jag är impulsiv??? Inte ett dugg! Haha! Känner jag mig själv rätt bokar jag en tid imorn ;)

Vad tycker ni? Ska jag våga??

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du skall låta luggen vara lång. Det är så jäkla fint när du lockar den sådär som du gör nu för tia!

    SvaraRadera