Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 21 februari 2013

Känner inge bra...

Känns som jag håller på att bli dålig :-( Magen är orolig och jag mår lite smått illa.. Inte coolt, buhuuu :-(

Dum som jag är gick jag och tränade. Men eftersom jag inte kände mig hundra blev det inte så mycket som de andra dagarna, 50 min och ca 6 km. Helt ok men ändå inte. Jag vill inte bli sjuk!

Barnen har varit iväg med farmor och farfar hela dagen. De har varit i Göteborg och hälsat på Alfons Åberg. Han har ett hus i Gbg som man får hälsa på. Har ni hört talas om det? Verkade jättemysigt!
Barnen får leka och det finns teater, fika mm. Får ni testa tycker jag.

Jag har varit hemma hos Mary och pluggat hela dan. Vad händer när jag kommer hem? Jo Marcus har skurat golven och håller på att göra rent spisen/ugnen :-) Heja min man! Passade på att städa lite jag med. Luktar så gott här hemma nu.. Nej nu ska jag duscha..

Pöss!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar