Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 25 februari 2013

Pääs

Ligger i soffan och päser.. Så gött att bara ligga ner i soffan och se på tv. Brottas med tanken på att gå och ta en godis :-( Ska jag lyckas tro? Känns inte så just nu.. Äter lite Keso och knäckebröd och hoppas att det ska gå.. Men annars åker det nog ner en godis eller två ;-)

Idag har vi haft seminarie i skolan. Jag är som sagt sjukt omotiverad i denna kurs. Och det kan jag säga att jag var även idag. Sa inte så mycket tror jag, men jag känner att det är bra att göra det med ibland. Jag är alltid den som pratar i vanliga fall så visst var jag snäll som lät de andra sköta snacket ;-) Läraren sa dessutom efteråt att vi var den första gruppen som typ "vann" på den "sidan" (Vi har alltså haft en debatt, där vi var två sidor mot varandra. En för och en emot.)
Känns gött! Heja min studiegrupp!

Ikväll har jag tränat. Macke skulle iväg så det blev inte mer än en timme (6km). Men känns ändå gott :-) Har några gånger kvar på mitt kort, sen blire årskort. Haha! Får se hur det går dem här gången...

Pöss!


Lilleman hjälper till och skruvar hemma hos Jill och barnen ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar