Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 24 februari 2013

Söndag!

Har hjälpt en vän att flytta idag.. Stackars henne med alla lådor att packa upp. Men en fin lägenhet med riktigt bra planlösning så det blir nog kanon!

Sen har Ida varit på kalas. Jag passade på att åka en sväng till Torp. Hade en tröja som skulle (tro det eller ej ;-)) lämnas tillbaks. Vad hände??? Ett par byxor och en ny tröja fick följa med hem istället :-) Om de behålls, haha, kommer nog en bild på de nån dag. Tröjan vad en "vanlig" lite större långärmad T-shirt och byxorna var ett par sköna typ chinos. Mycket sköna och snygga tycker jag.. Har ju nästan alltid jeans på mig. Kan vara skönt att ha ett par schyssta byxor ibland som inte sitter åt..

Var ju ute på galej igår med min fina studiegrupp. Jag var såå trött tyvärr men det var ändå mysigt att träffa dem ❤
Här kommer såklart lite bilder från kvällen. Håll till godo :-)

Pöss!!






















1 kommentar:

  1. åh karin, rolig kväll det där! Får göras om snart igen! :D

    SvaraRadera