Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 28 februari 2013

Torsdag

Inga inlägg på hela dagen igår.. Haha! Jag som är maniskt ibland med att skriva hela tiden.. Men men. Ja vad hände igår? Inte särskilt mycket. Jag satt på bibblan nästan hela dan och skrev. Går sakta med säkert framåt. Blir tokig på allt skrivande. Ska det verkligen vara nödvändigt?! Och som sagt, denna kurs är bajs..

På kvällen blev det träning. Två pass till och med. CxWorx och Combat. Mina ben var såå trötta efter. Men så skönt!!
Idag är lilleman hemma med mig. Han är inte sjuk direkt men har en faslig hosta. Han är "duktig" och låter mamma plugga.. Får se om jag kan åstadkomma något. Känner mig seg med just det där med att skriva. Tanken var att jag och Mary skulle sitta ihop idag men som sagt blir det inte alltid som man tänkt sig..

Längtar tills imorn förresten :-) OJ vad musit det ska bli!!!!! ❤

Pöss!

Ps. Datorn laddar bilder från Dominikanska. Den är såå seg! Men hoppas på att det ska funka. Jag har ju inte visat så mycket bilder från Paradiset. Men den som väntar på något gott ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar