Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

fredag 22 februari 2013

Underbara fredag!

Ja vilken dag vi haft!! Jag och barnen, tillsammans med två andra goa mammor och deras barn, har varit på vattenpalatset i Vgb. En sväng till museet och hann vi också med.. Sen åkte jag och barnen till Överby och fixade present till Idas kompis som ska ha kalas på söndag. Ska tilläggas att vi BARA gick in i leksaksaffären, INGEN annan, typ Gina eller HM. Känn på den ;-) En stopp på Mc.D bidde det också..

Nu på kvällen har vi haft fredagsmys.. Åh herregud vilket mys sen! Underbara ungar ❤ Wildkids, varma mackor och Popcorn :-) De var såå trötta, somnade nog på mindre än 2 minuter sen.

Nu ska jag slänga mig i soffan... Jag e apfjantig , jag vet, men jag tycker ju att Gladiatorerna är bra, hahaha!

Pöss!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar