Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 26 mars 2013

Från hopplöst till helt okej...

Ja imorse när jag satt hos Marie kändes mitt arbete helt hopplöst. Jag kom ingenstans... Bara tragglade och tragglade... Men plötsligt så släppte det och det kändes helt ok när jag stängde ner dator sex timmar senare. Helt allvarligt!! ÄR det förskolelärare jag ska bli?! Tror skolan kan ha missat detta. De verkar tro att vi ska bli professorer eller läkare eller nått. SKA det vara nödvändigt med alla dessa Jäkla (rent ut sagt) uppsatser?!?! Åhhh!

Jaja. Snart är man färdig och ska ut och jobba. Herregud! Har ju inte ens ett år kvar. Typ 3-4 kurser. Galet :-)

Nog om det. Efter en stund hemma åkte jag och tränade. Såå skönt! Jag vet att jag borde springa ute nu när det är så gott väder. Men jag gillar verkligen bandet! Tror det är för att jag kan sluta när jag vill, inte behöva springa en exakt runda. Men också att det finns tv :-D

Nu ska jag sova. Imorn blir det nya tag. Skiten ska in.. För på torsdag blir det jobb :-)

Pöss!



1 kommentar:

  1. Jag håller med dej, de känns fruktansvärt onödigt ibland.. Men nu biter vi ihop det sista och om ett år slipper vi alla uppsatser!!

    Hejja hejja dig! Stor kram!

    SvaraRadera