Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 31 mars 2013

Hmm...

Gjorde precis en upptäckt på HM:s hemsida. Den jackan jag spanat in, men som bara funnits i stora storlekar kvar (både i butik och webben) hade kommit in igen. Dock kan kan den bli lite stor då den inte kommit in i vare sig 34 eller 36. Okej 34 kan jag nog inte ha, men 36 är ju min normala storlek. Nu fanns den bara i 38 och större då såklart.
Men 38 borde jag väl kunna ha? Den råkades i alla fall beställas ;-)
Jag hoppas att den passar!

Nu ska jag gå upp och lägga mig. Utan telefonen i näven... Vem tror mig ;-)

Pöss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar