Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 25 mars 2013

Lite ledsamt... Men ack så fint det bidde :-)

Igår tog jag bort mina två armband som jag köpte på Dominikanska... Har tänkt på det ett tag då de har suttit på armen ett tag. Men har även dragit mig lite för det... Känns lite ledsamt. Men det var dags, hihi.

När jag träffade Maria igår hade hon så ursnygga armband på sig. När jag frågade var de var ifrån så var de självklart från hennes butik. "Här, prova" sa hon. "Du kan ha dom ett tag.. Tills vi ses nästa gång" Gullehenne ❤ Därför var det lite lättare att klippa bort mina små hjärtan...

Pöss!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar