Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

lördag 23 mars 2013

Lördag!

Startade dagen med loppis. Dock ingen höjdare då man tydligen ska ha bebis, var typ bara bebiskläder... Blev en hatt till lilleman och tre böcker.

Därefter åkte jag med Kiki ner och tränade. Riktigt gott! Trodde bara att det skulle bli två gånger denna veckan men blev istället tre :-) Jag har ju sagt innan att mitt mål är att träna 1-2 gånger i veckan. Allt annat är en bonus. Såå gott ha faktiskt tränat 3-4 gånger varje vecka istället sen jag började träna i slutet på januari. Är sjukt stolt över mig själv!! Nu skulle jag bara vilja ha lite bevis för detta. Tycker mig känna att handtagen har minskat lite men magen är ju tyvärr kvar..

Men! Idag körde jag 7 km på bandet och jag sprang nästan hela vägen! Fasen. Första gången i mitt liv tror jag som jag märker att träningen ger resultat. Har aldrig härdat ut tillräckligt innan, haha!

Hemma har Marcus röjt i garaget och jag har vårfixat uterummet. Det är vårkänsla på det. Underbart!

Nu ska jag sova... Är astrött. Har haft goda vänner här, det är slitsamt ;-)

Pöss







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar