Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

fredag 22 mars 2013

Sådärja

Ja herregud!! Så meckigt! Men nu är det klart (hoppas jag i alla fall) :-/
Har suttit hela kvällen och grejat med foton. Men nu är en fotobok gjord, ska nog skicka iväg beställningen imorgon tror jag.

Har alltså gjort ett sådant album som jag gjorde med bröllopskorten. Denna gång med bilderna från Dominikanska. Så mycket roligare med ett sådant album än att framkalla dem som vanligt. Är asdålig på det annars också tyvärr.. Våra kort har en förmåga att stanna i datorn. Numera mest i mobilen dock haha! Men icke denna gång mohahaha

Nej nu är klockan 00.40. Kanske dags att sova! Imorgon ska jag och Kiki på loppis :-) På eftermiddagen blir det lek, bus och mys med fina vänner! En helt ok lördag med andra ord!

Pöss och natti ❤





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar