Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

fredag 26 april 2013

Nedräkningen har börjat...

På riktig! Om en vecka åker vi till den fina staden Stockholm :-) Ska bli sååå kul!! Denna gång är det inte bara jag och Jillsan utan en tjej till. Ännu roligare! Inte för att jag skulle tycka att det var tråkigt att det bara var vi två, men det blir ju ännu roligare om man är tre :-)

Vi har inga större planer.. Ni vet bara, äta god mat, dricka lite vin, shoppa, sitta på nån uteservering, shoppa, äta god mat, dricka en kall cider, sova ut på morgonen, sitta på nån uteservering, shoppa.... och bara vara... En varje småbarnmammas dröm hahaha

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar