Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 16 maj 2013

Gött!

Japp sprang vårruset igår med finaste tjejerna! Gick faktiskt över förväntan. Jag har som sagt inte sprungit på två veckor och var inte särskilt sugen på att springa. Men när man väl var där och stämningen var som den var, fanns det inget annat än att springa på. Solen sken dessutom från en blå himmel!

Mitt mål var inte att slå någon särskild tid, utan bara att springa hela tiden utan att stanna och gå. Och det gick finfint! Nu är det ju inte särskilt långt men ändå haha! Kände att det var ett bra mål :-) Att det inte gick så fort, är en annan femma ;-)

Efteråt satte vi oss på en filt och åt från den goa picknick-korgen vi fått! Najs :-)

Pöss!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar