Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

fredag 3 maj 2013

Nu ÄR det nära!!

Ja det där med nedräkning är kul! Speciellt när det verkligen är dags :-) Om ca 5 timmar kommer Jillsan och plockar upp mig. Vi ska ställa bilen i stan för att sedan bli upplockade av Ulle.

Klockan 17.15 lyfter planet mot varmare breddgrader :-) Haha, typ... Nejdå, men det ska bli såå jäkla skönt!!! Och kul! Ni som är småbarnsföräldrar vet hur högt upp sådant här står..

Alla älskar vi våra barn! Men sånt här är så nyttigt! Låter så jäkla klyschit (stavning?!) men det är så jäkla sant också! Alla behöver vi få tid för oss själva, "andas" ut och bara vara... Hinna längta! För det kommer jag verkligen att göra! Något så ofantligt! Jag brukar inte vara borta speciellt länge från barnen... Men nu blir det två nätter.. Haha, tänk bara att få sovmorgon två dagar i rad :-D

Jaja, som sagt. Nu är det NÄRA!!

Vi hörs säkert snart!

Pöss


För ganska exakt ett år sen... Vår första Stockholmsresa :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar