Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 7 maj 2013

Vfu

Ja nu är det Vfu igen! Samma som praktik för er som undrar ;-) Och jäklar va bra jag har det!!! Trivs hur bra som helst!! Underbara barn, kanonpedagoger, fin och fräsch förskola och en handledare som sitter inne på hur mycket kunskap som helst :-) Haha, jag låter ju nästan euforisk... Men det är inte långt ifrån ;-)

Nu väntar jag på min man som är på väg hem ❤ Han har även med sig lite god kvällsmat :-)

Pöss


Haha, när inte Marcus kan hålla mig i handen vid lyft och landning, får Jillsan ställa upp :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar