Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 16 juli 2013

Underbara sommar!!

Vi har fått låna ett hus i Lysekil i en vecka av en av Mackes arbetskamrater. Och vilket hus sen!! Vi visste inte så mycket om det förutom att det var ett hus, och det låg i Lysekil. 

Vi packade väskorna och åkte hemifrån i söndags vid ca 11-tiden. Satte på gps:en och begav oss. Och ja... Vilket hus!!

Jag hade som sagt inga förväntningar. Men det slog alla de tankar jag haft om det. Ett stort hus på tre våningar, med tre terasser/ balkonger MED utsikt över havet! Oh my good! Vi är nu inne på dag tre och kan säga att vi trivs ganska bra :-)

Idag kom goa vänner från Ljungskile och hälsade på. En dag på stranden...


...för att sedan avsluta med grill här "hemma" med det som hör till ;-) 


Barnen har haft superkul och vi vuxna lika så :-)

Nu lägger Marcus barnen och jag ligger ute på terassen under ett täcke och njuter av lugnet och fåglars kvittrande.

Imorgon väntar nya kuligheter då andra vänner kommer för att njuta av sommaren här hos oss vi "vårt" paradis ;-) Hoppas att solen skiner på oss som den gjort idag!!

Kram och PÖSS ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar