Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

tisdag 13 augusti 2013

Imorgon börjar det...

Ja herregud imorgon ska Ida till fritids för första gången. Min lilla lilla flicka ❤ Hoppas hon kommer tycka att det är roligt! Hon är ju en tjej som älskar att leka med kompisar så jag tror nog det.. Men har ändå en liten klump i magen. Tänk om hon hamnar utanför?? Tänk om hon inte har någon att leka med?? Tänk om någon är ELAK mot henne??!? 

Usch usch usch... det är tusen tankar som snurrar i mitt huvud. Lilla lilla hjärtat! Nej nu ska jag tänka bra tankar, blir nog bra detta!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar