Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 21 augusti 2013

iPad, kalas och "vimplar åt alla :-)"

Ja det blir till att skriva från paddan idag då.. Men helt okej det med. Idag har vi haft kalas för Macke. Han fyller inte förräns imorgon, men eftersom min käre make tränar typ jämt (känns det som) fick det bli kalajs idag istället. Ja nu tränar han ju egentligen inte, utan är tränare. Men skit samma, ni fattar ;-)

Nu ska jag lägga mig i sängen och glo på nån snajsig gammal serie. För er som inte har så mycket för er om kvällarna och vill skaffa er ett beroende. Gå in på Swefilmer.se och vidare in på "tv-serier" Där finns det mååååånga gamla goingar. Såsom Rederiet, Dallas, Prision Break osv osv osv osv... Bra skit ;-)

Här kommer en bild på hur det kan bli om man har en meter vimplar över. 


Jag gjorde ett litet flaggspel till Ida i papper som vi hängt i hennes fönster. Lilleman ville såklart också ha men då tänkte jag att jag skulle göra det ordentligt och beställa ett fint i tyg istället. (Orkar inte sy ett själv nej) Men tror ni att han blev glad? Nej han ville ju såklart ha ett likadant som storasyster hade. Så ja.... Ett sådant här sattes upp på hans vägg istället och jag fick göra ett litet i papper till hans fönster istället :-) 

Vad tror ni hände när storasyster fick se det på lillebrors vägg??? Hahaha.. Det beställdes ikväll ;-)

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar