Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 19 augusti 2013

Ledig gast ändå inte...

Ja shit va konstigt det känns att vara hemma och ledig. Men bara med ett barn. Jag kan verkligen inte fatta att Ida numer går i skolan. Visst är det "bara" förskoleklass.. Men det är ju skola. Lilla skruttan ❤❤ Och det gick såå bra. Är en otroligt stolt mamma till den lilla tjejen!


(Gammalt kort...)

I alla fall... Jag och lilleman har varit iväg en sväng. En snabbis till Rusta, inköp av gardin. 


En snabbis till Ikea, inköp av två krukor, två handdukar. 


En snabbis till Ica, inköp av juice, bröd, keso, vindruvor, päron, ägg, ost och spagetti ;-) 

Stackars lilleman. Imorn får det bli en dag hemma. Dock fick han leka av sig lite mellan varven :-)


När Macke kom hem smet jag ner till loppisen. Skulle inte ha något, bara en lampfot. Vad kom jag hem med???? Baaaara  eeeen lampfot!! Tadaaaa ;-) Duktiga jag! 
Med lite färg blev den helt ok!


Jag kom på en sak imorse när jag gjorde mig iordning. Mittbena. Det borde väl funka?! Jag har provat innan men känt mig som en riktig nörd. Såg i alla fall ut som en hahaha! Men idag vågade jag hela dagen. Efter nästa dusch blir det nog dock det gamla vanliga. Men kul med något annat ibland :-)



Nu ska jag slänga mig ner i söffa. 
Pöss på er!


1 kommentar: