Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

onsdag 14 augusti 2013

Onsdag

Blev en sväng tull gymmet idag. Bandet och mage... 


Jag hann även med att måla om toaletten uppe. Eller ja inte själva toan men en av väggarna ;-) När vi/jag gjorde om den snygga toan när vi flyttade in var allt var turkost. Och då menar jag typ ALLT!! Mattan, väggarna, rören, elementen... Då målade jag den vit med en brun fondvägg. Tyckte jag var gööörsnyggt då, men nu är det ju vitt som gäller ;-) 

Och som vanligt när jag bestämt mig för något jag vill göra, då är det snabbt gjort. Var ju bara en liten vägg dessutom.. Blev kanonbra!! :-)

Nu ska jag äta onyttiga varma mackor.

Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar