Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 29 september 2013

Bästa idén!

Ja i onsdags fick jag en snilleblixt. Jag hade halvdag på fredag, både jag och M lediga på lördag. Ringde Therese och frågade om de skulle vara hemma. Blev så glad när det visade sig att de inte hade bortamatch nån av dem!! Ska tilläggas att vi försökt få till en helg jääättelänge men då både Tobbe och Therese är fotbollsfantaster, plus Macke, är det inte jättelätt att få till det. Men nu så :-) Och vi har haft det såå mysigt!



(Lånade bilder från Nellies blogg...)

Tack fina familjen Johansson/Lückner för två underbara dagar med er ❤

Ikväll har jag skrivit ut en herrans massa papper inför kommande kurser. Har tom gjort i ordning en pärm, speciellt för C-uppsatsen. Tack Sandra för tipset :-*

Kan ni fatta att jag snart är färdig förskolelärare?!? Galet!!! Både längtar och inte längtar. Självklart ska det bli görkul att börja jobba med det man alltid drömt om att göra. Men samtidigt, det är så förbannat gott att plugga!! Råda över sin egen tid lite mer. Har man haft en jobbig natt, barnen sovit dåligt tex, kan man välja att ta sovmorgon tillsammans. Med mera, med mera... 

Nej nu ska jag sova. Fyra dagar kvar på vfu:n. Och det är såå kul! Underbara barn och pedagoger! Känner mig verkligen som "en i gänget" hihi..

Pöss 

Lilleman i Nellies fåtölj som han verkligen ÄLSKADE!! Får se om kanske Tomten kommer med en sådan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar