Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

måndag 16 september 2013

Seminarie och "köpstopp"

Ja seminarie idag och det gick så bra så :-) Varför oroar jag mig så innan? Varför har jag inte lärt mig hur seminarier funkar?! Gahaa.. Jag brukar ha en tendens att överarbeta arbeten som ska in på seminarier... Dock inte lika mycket denna gång då jag sa till mig själv flera gånger: "Karin det är bara ett seminarie, Karin det är bara ett seminarie, Karin det är bara...." Haha, nu är det i alla fall klart och jag är godkänd! Gött!! 

Eftersom jag slutade något tidigare än de andra gick jag ner på stan en sväng. Och ja.. Jag hittade två saker som jag köpte (ja jag vet, nyss hemkommen från Ullared och borde inte köpa mer, men fr.o.m. Nu har jag lite "köpstopp", det var ett tag sen jag hade det så det kanske är dags nu hehe) i alla fall...

Jag köpte ett par ursköna brallor som jag verkligen inte kunde låta bli. En slappare byxa, liknande sådana som jag har bott i hela sommaren. Dessa är dock i ett lite grövre och finare tyg. 

Bild kommer nån dag ;-)

Även en liten väska. Får se om den behålls ;-) Tror det...
Dock var den svart ;-)

Nej natti.. Pöss på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar