Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 13 oktober 2013

Helgen!

Ja vilken helg! Precis som den ska vara... Räkmys med min stora tjocka släkt på fredagen och på lördagen åkte vi allihop till Kåtan på Herrestadfjället. Och VILKEN dag!!!! Magisk!! Låter dessa bilder tala för sig ;-)








På kvällen sen var det dags för festligheter. Mamma hämtade barnen och jag och Macke tog tåget till Stenungsund. 


Där var vi på Vallens årsfest. (Där M är tränare) Jag hade verkligen görkul!! Men man får inte vara rädd för att skapa "nya kontakter" och det är jag ju inte som tur är. Kan kanske tom säga att jag är socialt störd mohahaha. Nej då. Men jag tycker det är väldigt roligt att prata med nya människor :-) Nog om det... 

Nu ska tant slänga sig i soffan. Tant är trööööött.. 

Pöss ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar