Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

söndag 27 oktober 2013

Helgen

En lugn helg med barnen stod på tapeten då Marcus har jobbat. Den har bjudit på blod svett och tårar, haha. Och en herrans massa kärlek såklart ❤️ 

De är verkligen sådana retstickor mot varandra nu, och en massa smuts i öronen. Inte nått lyssnar de på. Jaja, hör väl till antar jag. Men satan va jobbigt det kan vara...

Vi cyklade till en lekplats i förmiddags. Det var änna skönt att vara ute en stund.






Skitungar!! ❤️

Marcus bror och hans tjej tog med barnen på bio i eftermiddags. Behöver jag säga att barnen längtat?! Hahaha!
Jag passade på att åka till Torp en sväng. Jag vet vad ni tänker... Torp?! När hon bara kan göra...ingenting. Men jag KAN inte, göra ingenting. Jag bara ser en massa sker som måste göras; tvätta, ta hand om tvätt, dammsuga, plocka undan mm mm mm mm. Torp för mig är avkoppling. Bara strosa runt där själv, inga måsten... Så det så!

I alla fall..

Ett par leggings inhandlades. Får se om jag ska behålla de ;-) En liten chansning, de kanske är för coola för mig hehe.. 
Provade även ett par jeans. Alla verkar vara helt galna i denna modell. Och jag kan hålla med, de är snygga. Men för det priset?! Njae....


Jag har faktiskt gått och lagt mig med barnen. Känns att man ändrat klockan idag.. Innan man fick barn brydde jag mig aldrig riktigt om det där. Skulle tiden ändras, gjorde jag det bara. Men nu. Tycker det är lika jobbigt varje gång. Vakna 6 imorse tex, inte coolt.

Nej. Ska spana in ett avsnitt av Greys på mobben. Sen sova...
Imorn är det föreläsning. Och vet ni vad?? Näst sista. EVER!! Galet!!! 

Natti ❤️

(Kom på att man kan ju göra en inbakad på snedden. Slarvigt gjord men om man anstränger sig lite mer tror jag det kan bli schnöggt ;-) Pöss!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar