Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

fredag 18 oktober 2013

Plugg och fina vänner på middag!

Ja idag har jag och Mary suttit på biblioteket hela dan. Från att ha flummat runt en del det sista när det gäller ämne osv, tror jag nu att vi kommit igång med lite. Ska träffa våran handledare på torsdag, hoppas då att en del saker kan falla på plats. Vi har hittat oss ett upplägg som vi tror på. Nu vill vi bara han hans "godkännande" 
Vi vill verkligen komma igång.. Lär säkerligen bli asstressade på slutet ändå hehe

Jag idag!


Här är mitt senaste köp förresten. Jag som hade köpstopp ;-) Vem försöker jag lura?! Mohaha...
Den är jättemysig och jag Älskar färgen! 



Svägerskan hånade mig dock hahaha
MuppMoa!


Även min man... Men tror bara de är avundsjuka! ;-)


På kvällen hade vi fina vänner här. Tänk vad bra man kan må av att ha nära och kära runt sig ❤️

Nu ska jag sova.. Imorn händer det roooliga saker på kvällen :-) men mer om det imorn.. 

Natti ❤️








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar