Då jag ibland kan ha många tankar och funderingar i huvudet tycker jag att det kan vara skönt att skriva ner de.. Även lite roligt att senare kunna gå in och läsa vad man gjort, lite som en dagbok. Alltså. Inget märkvärdigt, inga konstigheter - bara lilla jag.

torsdag 21 november 2013

Andra sidan

Nu på morgonen har jag redan hunnit med att vara hos tandläkaren och intervjuat en pedagog till C-uppsatsen...
Nu skulle Mary hälsa på en kanske blivande arbetsplats och då jag inte kände för att sitta i en kall bil och vänta, släppte hon av mig på Torp.

Butikerna har inte hunnit öppna än men Coop var ju öppet och där har de ju tex skor ;-)

Nu sitter jag och väntar på att HM eller Gina ska öppna. Och på denna sidan har jag ju typ aldrig befunnit mig på...



Har alltid undrat vad folk gör på Torp så tidigt. Har de inget bättre för sig än att hänga på porten?? Men nu är det min tur haha

Ha en bra dag! Imorn kommer det i alla fall bli en sådan ;-)


Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar